NEWS & PROMOTION

Notis Kenaikan Harga

14 responses to this post.

  1. Posted by Nurul on August 10, 2011 at 3:29 pm

    try to call this mobile no few times today, no answar, pls advise other contact no if any? i would like to make reservartion for tomorrow

    Reply

  2. Posted by Nordin on August 21, 2011 at 3:40 pm

    Saya dah cuba sekali…InsyaAllah..27hb August sebelum balik Kg nak berbuka dgn family one more time..InsyaAllah

    Reply

  3. Posted by salina on January 18, 2012 at 2:12 pm

    BBQ Island mewar2 kan kenaikan RM 2 untuk menambah menu dan menampung kos. penambahan kuew tiaw dan bubur tetapi mencatu aiskrim bukan lah “proper way” dan mencacatkan “credibiliti”.

    Reply

    • Sallam Salina, terima kaseh untuk comment yg telus dan membina.
      Mungkin kelemahan dipihak kami, dimana sekarang cara aiscream dihantar ke meja pelanggan nampak seperti ianya dicatu, sebenarnya tidak sama sekali.. Amalan sekarang terpaksa dilakukan berikutan aduan dari para pelanggan juga, dimana masalah hygiene factor dan quality aiscream boleh mendatangkan risiko (cara lama- kebanyakkanya kanak2 korek guna tangan, menjilat sudu pengorek, tangan kotor, membiar aiscream cair-pintu tak tutup dsgnya..).
      Untuk makluman, pekerja kami sepatutnya memaklumkan kepada para pelanggan yg baru sampai, untuk mendapatkan aiscream cuma perlu ORDER dan boleh dilakukan BERULANG kali seperti sebelum ini. Kelainannya hanyalah disediakan oleh pekerja sendiri.
      Terima kaseh sekali lagi kerana sokongan anda dan mohon maaf jika ada salah faham..:)

      Reply

  4. Posted by yuhuuu on February 23, 2012 at 3:12 pm

    free flow drink x??

    Reply

  5. Posted by megat isham on August 3, 2012 at 12:09 pm

    salam. Saya dah call ke no tertera di atas tapi masuk voicemail. macam mana saya nak buat tempahan untuk malam esok? terima kasih. 4 dewasa 2 orang kanak kanak.

    Reply

  6. Posted by kawan suhail on August 5, 2012 at 1:57 pm

    kenapa remove komen saya? kawan saya suhail dah marah dh…. tak nak datang la kat sini klu cm ni!

    Reply

  7. Posted by Don on December 12, 2012 at 4:04 pm

    sepatutnya untuk tempahan pihak anda perlu ada fix line. Susah nak dpt call ur handphone.. Bila customer call tp xdpt di hubungi, ini menampakan yg pihak anda belom cukup profesinal dlm perniagaan..

    Reply

  8. Posted by iena on December 24, 2012 at 3:52 pm

    kenapa saya call2 tak dpt….mcm mne nk booking…adoi…..

    Reply

  9. Posted by isham on February 14, 2013 at 10:39 pm

    kenapa call terus masuk voice mail and kalau ada ringtone pun,4 kali deringan je terus masuk voice mail?

    Reply

  10. Posted by razif on February 15, 2013 at 8:27 pm

    knape call x dpt2. nk booking utk ahad ni pkl 6 ptg. 7 org

    Reply

  11. Posted by cda on April 29, 2013 at 4:54 pm

    susahnyer nak contact untuk buat reservation… ada nombor lain tak?

    Reply

  12. Posted by Dayang on December 29, 2015 at 8:53 am

    Assalamualaikum

    Nampaknya website dah lama tak ada latest update. It keeps me wondering, restoran ni masih beroperasi kah? Harga masih tetap sama? Menu masih sama?

    Terima kasih.

    Reply

Leave a reply to Nurul Cancel reply